Przejdź do treści

Rozwój sprzedaży oraz zmiana ownership’u za sprzedaż z właściciela na pracownika w agencji Skalski Growth

O Skalski Growth:

Skalski Growth to butikowa agencja marketingu wzrostu stworzona przez Wojtka Skalskiego, doświadczonego menedżera ds. marketingu wzrostu z udokumentowanym doświadczeniem w zwiększaniu skali biznesów internetowych.

 

Oferują kompleksowe usługi w zakresie zarządzania marketingiem wzrostu i usługi doradcze zorientowane na poprawę wskaźników biznesowych. Pracują jako niezależny zespół ds. rozwoju lub wspierać istniejący zespół.

 

Są niezwykle zorientowani na cel i opierają się na danych.

Sytuacja wyjściowa i problemy

– brak czasu CEO na rozwój firmy – sprzedaż w 100% przechodziła przez właściciela firmy zaangażowanego w każdą szansę sprzedaży

 

– brak powtarzalnego sposobu na pozyskiwanie nowych szans – sprzedaż oparta głównie o zapytania ad-hoc’owo przychodzace z Clutch’a

 

– niska skuteczność sprzedaży – niska konwersja – brak powtarzalnego procesu skupionego na właściwej kwalifikacji oraz dopasowaniu oferty do potrzeb

 

– niskie LTV klientów – sprzedaż czegokolwiek zamiast tego co jest istotne dla LTV

 

– brak możliwości przewidywania sprzedaży – problem oferty i modelu biznesowego

 

– sprzedaż prowadzona ad-hoc – wracanie do niej tylko, gdy jej brakuje

Zakupione usługi

Warsztat strategiczny
Pakiet doradczy bez roli menedżera

Wdrożone rozwiązania i oczekiwane Quick-Win’y w ciągu 12 miesięcy współpracy:

#1

Dostosowanie strategii sprzedaży oraz opracowanie i wdrożenie powtarzalnego procesu sprzedaży

#2

Oddelegowanie sprzedaży do Dyrektor Operacyjnej wspieranej przez Sales Buddiego – w tym opracowanie i przejęcie rutyn sprzedażowo-zarządczych

#3

Zrekrutowanie sprzedawcy- na część etatu – ½ – onboarding i oddelegowanie części procesów sprzedażowych (pre-sales oraz opiekuna procesu) do nowego Sales’a

#4

Wyznaczenie celów oraz KPI&OKR dla sprzedaży – tyg/mies/kwartalnych na 2024 rok

#5

Wdrożenie nowych strategii na pozyskiwanie szans sprzedaży – partnerstwa, polecenia, ponowienie sprzedaży, prospecting cold-mail i cold-linkedin, baza newsletter

#6

Ułatwienie procesu zakupowego wraz z wyedukowaniem klienta w procesie sprzedaży – materiały contentu dogrzewającego, proof, opinie i case-study

#7

Dostosowanie oferty i modelu pricingu – pod wydłużenie LTV (wartości klienta w czasie)

#8

Inne zgodne z rekomendacjami wynikającymi z Warsztatu Strategii Sprzedaży oraz współpracy w ramach abonamentu Sales Buddy

Ponad 20 zadowolonych firm

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o możliwości współpracy

Umów się na bezpłatną konsultację z naszym zespołem!