Rozwój sprzedaży oraz zmiana ownership’u za sprzedaż z właściciela na pracownika w agencji Skalski Growth

O Skalski Growth:
Skalski Growth to butikowa agencja marketingu wzrostu stworzona przez Wojtka Skalskiego, doświadczonego menedżera ds. marketingu wzrostu z udokumentowanym doświadczeniem w zwiększaniu skali biznesów internetowych.
Oferują kompleksowe usługi w zakresie zarządzania marketingiem wzrostu i usługi doradcze zorientowane na poprawę wskaźników biznesowych. Pracują jako niezależny zespół ds. rozwoju lub wspierać istniejący zespół.
Są niezwykle zorientowani na cel i opierają się na danych.
Sytuacja wyjściowa i problemy
– brak czasu CEO na rozwój firmy – sprzedaż w 100% przechodziła przez właściciela firmy zaangażowanego w każdą szansę sprzedaży
– brak powtarzalnego sposobu na pozyskiwanie nowych szans – sprzedaż oparta głównie o zapytania ad-hoc’owo przychodzace z Clutch’a
– niska skuteczność sprzedaży – niska konwersja – brak powtarzalnego procesu skupionego na właściwej kwalifikacji oraz dopasowaniu oferty do potrzeb
– niskie LTV klientów – sprzedaż czegokolwiek zamiast tego co jest istotne dla LTV
– brak możliwości przewidywania sprzedaży – problem oferty i modelu biznesowego
– sprzedaż prowadzona ad-hoc – wracanie do niej tylko, gdy jej brakuje

Zakupione usługi
Wdrożone rozwiązania i oczekiwane Quick-Win’y w ciągu 12 miesięcy współpracy:
Dostosowanie strategii sprzedaży oraz opracowanie i wdrożenie powtarzalnego procesu sprzedaży
Oddelegowanie sprzedaży do Dyrektor Operacyjnej wspieranej przez Sales Buddiego – w tym opracowanie i przejęcie rutyn sprzedażowo-zarządczych
Zrekrutowanie sprzedawcy- na część etatu – ½ – onboarding i oddelegowanie części procesów sprzedażowych (pre-sales oraz opiekuna procesu) do nowego Sales’a
Wyznaczenie celów oraz KPI&OKR dla sprzedaży – tyg/mies/kwartalnych na 2024 rok
Wdrożenie nowych strategii na pozyskiwanie szans sprzedaży – partnerstwa, polecenia, ponowienie sprzedaży, prospecting cold-mail i cold-linkedin, baza newsletter
Ułatwienie procesu zakupowego wraz z wyedukowaniem klienta w procesie sprzedaży – materiały contentu dogrzewającego, proof, opinie i case-study
Dostosowanie oferty i modelu pricingu – pod wydłużenie LTV (wartości klienta w czasie)
Inne zgodne z rekomendacjami wynikającymi z Warsztatu Strategii Sprzedaży oraz współpracy w ramach abonamentu Sales Buddy

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o możliwości współpracy
Umów się na bezpłatną konsultację z naszym zespołem!